01
Keresőoptimalizálás

ON-Page SEO
Az On-Page SEO a weboldal belső optimalizálására vonatkozik. Célja, hogy a tartalmat és a technikai elemeket a keresőmotorok számára optimalizálja, javítva ezzel a rangsorolást, növelve a láthatóságot és elősegítve a jobb felhasználói élményt.

OFF-Page SEO
Az Off-Page SEO a weboldalon kívüli optimalizálási tevékenységekre utal. Főként a linképítésén és megszerzésén alapul, célja a weboldal hitelességének és tekintélyének növelése a keresőmotorok szemében, így javítva a rangsorolást.

Local SEO
A Local SEO a helyi keresések optimalizálására összpontosít. Célja, hogy vállalkozását a környező területen kereső felhasználók számára láthatóbbá tegyen, elősegítve ezzel a helyi ügyfelek megszerzését és a keresőmotorokban való magasabb pozíció elérését.
02
Közösségi Média Marketing

A Facebook, a világ egyik vezető közösségi hálózati platformja. Több mint 2,9 milliárd aktív felhasználóval rendelkezik, és lehetőséget biztosít az embereknek a kapcsolattartásra, információcserére és tartalmak megosztására.

Az Instagram egy népszerű kép- és videómegosztó platform. Több mint 2 milliárd aktív felhasználóval büszkélkedhet, és kiváló eszközt jelent a vizuális történetmesélésre, márkaépítésre és közösségek kialakítására.

A Pinterest egy vizuális képmegosztó és ötletkereső platform. Aktívan közel 450 millióan használják, tökéletes eszköz kreatív ötletek megosztásához, új projektek tervezéséhez és egyedi tartalmak böngészéséhez.
03
Tartalommarketing

Blogbejegyzések és Cikkek
A blogbejegyzések egy alapvető eszköz minden weboldal számára. Célja, hogy tájékoztassa, tanítsa az olvasókat és javítsa a Google helyezéseket, és úgy pozícionálják a márkát mint az adott terület vagy iparág szakértőjét.

Infografikák
Az infografikák információt, adatot vagy tudást ábrázoló vizuális reprezentációk. Az infografikák egyszerűsíthetik a bonyolult témákat, így könnyebben emészthetőkké teszik azokat az olvasó számára. Emellett jól teljesítenek a közössségi média felületeken is, ami növelheti a láthatóságot.

E-könyvek és Tanulmányok
Azok számára, akik gondolatvezérként kíváják pozícionálni magukat, vagy e-mail listát akarnak építeni, az e-könyvek vagy tanulmányok kínálata értékes lehet. Ezek hosszabb formátumú tartalmak mélyen belemerülnek egy adott témába és gyakran cselekvésre ösztönző betekintéseket vagy átfogó kutatásokat kínálnak.
04
Videómarketing

YouTube
A YouTube a világ legnagyobb videómegosztó platformja. Több mint 2,2 milliárd aktív felhasználóval rendelkezik, lehetőséget kínálva a videók megtekintésére, feltöltésére és megosztására, miközben globális közösségeket köt össze és új trendeket alakít.

TikTok
A TikTok a rövid videókat középpontba állító alkalmazás. Több mint 1 milliárd aktív felhasználóval rendelkezik, lehetőséget biztosítva kreatív tartalmak létrehozására, megosztására és felfedezésére, miközben új trendeket teremt és egy globális közönséget szólít meg.
